bloggenjosse

frilansarn har vaknat

Kategori: Allmänt

Hmmmmm. Okej. Alltså jag känner mig så stört oplanerad att det finns inte. Imorrn ska jag bevaka min största tävling i min relativt korta frilansarkarriär, och NU sätter jag mig och försöker komma på nån bra fråga. 

Det känns liksom lite som i såna där drömmar när man drömmer att man går till skolan och glömt byxorna samtidigt som det är fem prov man helt glömt bort på samma dag som är helt betygsavgörande. Eller att man ska in på scen helt plötsligt och göra en roll i en pjäs och man glömt bort det totalt.
Jag och förklara saker när jag är bakis alltså.

I vilket fall, som tur är har jag kvar frågorna från förra gången, så jag antar att jag gör som vanligt. Dvs, intervjuar alla som finns på plats; ryttare, domare, arrangörer, publik, speakers och hästar. Bombar på med hur mycket material som helst, hoppas att DRKs stallchef inte vinner något för att sen göra riktiga jobbet då jag ska svänga ihop artikeln (även den längsta hittills, 2000 tecken!!!!!).


När jag har blivit lite salongs tycker jag det är en jävla bra idé att
1) adda folk på fb (okej lite mer än salongs där då)
2) shoota en miljard egopics på mig själv, den här från onsdags

Kommentarer


Kommentera inlägget här: