bloggenjosse

"how can he be mad, with such pretty hair and rosy cheeks?" // cartman

Kategori: Fotografier

Alltså egentligen borde jag sova men jag är inte så jättetrött. Tror tvärtom att jag är övertrött. Har kommit förbi ett par trösklar att jag gott kan vara vaken lite till. Finns ju så mycket att hitta på med en dator och lite internetuppkoppling!! ;))));)

Så efter lite south park (har börjat om på säsong 1 i väntan på fortsättningen av säsong 16 som kommer i slutet av sept) ska jag nu ta tag i lite bildredigerande osv. Det brukar jag bli rätt trött av!

Bilder från konserten igår:




närmare än såhär kom jag inte! Så nära får ingen gå!




kommer inte ihåg vilken låt det här var under... tro inte att jag kan alla! Mest kul att vara där. Men det kan ha varit sjukhus. Men jag är väl och cyklar igen.


obligatoriska konserthjärtat <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: