bloggenjosse

Should auld acquaintance be forgot, and never brought to mind? Should auld acquaintance be forgot, and auld lang syne

Kategori: Allmänt

Sitter och planerar morgondagens lektion. Enligt hjulstapersonalen är det nämligen ingen lektion nästa fredag (ska checka detta med vre för jag tror jag är bokad då) eftersom julavslutningen är på torsdagen... tur att de sa det iallafall då! I vilket fall hade jag tänkt köra jullekar med nån slags så ska det låta-juledition. Får se hur det mottages imorrn! Har på julmusik och doftljus medan, känner mig som världens pysselbrud.
 
För övrigt är det jättetråkigt att musikhjälpen är slut nu :( Däremot tycker jag att programledarnas (läs: Kodjos och Ginas) engagemang sjönk som en sten de sista dagarna så man kände sig inte lika befriat lycklig att lyssna nu i sluttampen. Men jag följde förloppet givetvis, man vill ju inte vara efter. Jason var så himla gölläg när han knappt kunde få fram ett ord för tårarna i intervjun när de kommit ut ur buren. Där har vi en äkta christmasspirithjälte!! 
 
Har glömt lägga upp bilderna från julbaket förra helgen!! Bakade hela julens meny under en söndag med Sofia som tomtemor!
 
 
 
Heh. Jag spritsade ett pepparkakehjärta.
 
kreativ kreation!
 
 
Det är här upclose på min minijulgran som äntligen är uppe i fönstret <3
 
Det gick inte att få till någon snygg bild på doftljuset tyvärr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: