bloggenjosse

vita linjer

Kategori: Allmänt

Förra året åkte vi ju inte till fjällen, kommer inte ihåg varför men det blev bara inte av. Så senast jag varit i fjällen var 2010/2011! I förrgår åkte familjen upp förutom jag som ska stanna hemma och jobba typ. Eller just nu är det onsdag som är uppbokad. Det känns lite tråkigt naturligtvis att inte vara med, men jag känner att det hade blivit rätt påfrestande att vara med familjen en hel vecka och vara trevlig och sådär, det är nog ändå bäst att ta det lugnt hemma. 
 
Lugnt och lugnt, nyårsafton idag ju! Kanske återkommer med en fet årsresumé om jag har tid. Älskar ju sånt. Hursomhelst, det enda jag saknar med fjällen förutom skidåkningen i sig är ju mysighetsfaktorn och naturen och allt sånt, men jag tror att det är såna grejer jag hade njutit av ett kort tag och sen hade de mer negativa faktorerna tagit överhand.. 
 
 
Såna här landskap är annars aldrig fel 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: