bloggenjosse

home sweet home

Kategori: Fotografier

Så var man tillbaka till soffpotatismode. Tack vare en trappa igår stukade jag foten och åkte idag in på akuten. Efter två timmars väntande blev jag röntgad och sedan konstaterat stukad. I foten.

Åh blir så himla trött på det här. Tredje akutbesöket på ett halvår är fanimej inte okej. Som tur var var det ingen veckopension på sjukan iallafall. Nu missar jag en hel veckas postjobb (eftersom det är sportlov=ingen skjutsning/lärargrej) som jag sett framemot för att casha in. Fan fan fan. Får se om foten funkar att stå på i slutet av veckan, kanske kan jobba på fredag eller så.

Sen kan jag inte rida heller. Eftersom Diva är en sån häst man helst ska trampa ner stigbyglarna ordentligt på när man rider ut så lär det dröja nån vecka innan jag kan åka dit igen. Red igår i alla fall, hur kul som helst! Eftersom det är is överallt red jag på ett fält precis vid stallet, kolmörkt men rebell som jag är galopperade vi ändå och jag lät henne till och med galoppera på i rätt hög fart. Hon blev så glad att hon bockade! Sötheeest.

Känner mig sjukt seg i allafall, ska köra lite söndagsro idag då. Imorrn ska jag nog hälsa på Camilla på jobbet och låna lite böcker. Och spela gitarr. Tur att inte handen var stukad.


Tjohej glad tjej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: