bloggenjosse

kort parentes

Kategori: Allmänt

( Kommer ni ihåg att jag pumpat runt massa inlägg här om hur "mysig" Niclas Wahlgren är och hur kul det är att han är programledare på Lugna favoriters "kärlek och romantik" från 18 till midnatt??

well, någon på stationen måste ha läst min blogg för hux flux blev den jäveln befodrad och får nu SJÄLV ha en morgonshow på samma station, med inslag som "Niclas morgonstund" och "Niclas sjunger en sång". Vafan. Har killen fått hybris av mina inlägg??

Han är inte ett dugg mysig längre. Han vill bara roffa åt sig och tro att han är bättre än alla andra.

Apropå Nicke, så slog jag på P3 av någon anledning när jag häromdagen körde bil. Och vad är det som skvalar ur radion om inte NW's grötiga stämma?? På P3! Hipstermeckat no 1! "Nej nu måste låtläggaren rökt på i studion" tänkte jag ungefär, men precis då var låten slut och Laila Bagge, den äkta frugan, började propagera. Det visade sig att hon var musikredaktör på musikguiden i P3 och alltså fått en timma prime time att fritt husera (till alla hipzterz förfäran kan jag tänka).

Hon började genast tjata om hur fiiin låten NW sjungit var och hur kär hon var och hur duktig han var ("både sexig och talangfull! Går det?!"). Men det var när hon sturskt hävdade att NW var som en Ted Gärdestad, att de båda var väldigt lika (hur?! vart?!) som jag bytte kanal. Seriöst. Nån gång när jag zappade förbi var det musik i ungefär NW's genre som spelades. All sån musik som ALDRIG skulle spelas annars på p3. Rätt kul. )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: