bloggenjosse

the sun will come out tomorroow

Kategori: Allmänt

Guud så skönt det var att promenera i staden idag! Soligt och dant. Kollade ut lite grejer men jag köpte inget utom ett capo till gitarren, sparar allt till imorrn. Tors=stora shopparedagen. Tänkte köpa bla

x En vårjacka (såg en från Twist&tango, 1800:-. Lite över min budget tyvärr)

x En klänning

x Nya skor

x Ny väska (snygg obs)

x snygg tröja eller så

Älskar att shoppa. Man måste bara sortera ut vad man verkligen behöver så man inte köper bara för att det är kul som jag gör ibland.

Fan kanske skulle dra en klippning när jag ändå är i farten? Å andra sidan kommer jag då få sepekort hår, mitt hår har inte klippts på..(2 år snart)..så jag kanske ändå ska köra. Så behöver jag inte klippa mig förrän 2014 nästa gång! Nice!


Den dyra jackan! Fin va? Man kanske får kroppen på köpet, därav priset?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: