bloggenjosse

train comes I don't know its destination/it's a one-way ticket to a madman situation

Kategori: Fotografier

Isen är smält vid Stocksundsbron.

Har ju suttit hemma de senaste två dagarna och ojat över min fot. När man bara sitter hemma drar man ju på sig många ovanor, min senaste är att spela the sims igen. Haha, det är lätt att bli en gamer om man börjar med det spelet. Man måste ju bara se till att familjen har gått på toa och hinner till sina jobb och skolor!!

Idag var jag i alla fall inne i stan på eftermiddagen och blev värvad av Camilla. Sedan när jag skulle hem bestämde jag mig för att gå utomhus till Östermalmstorg. Vädret var helt fantastiskt, ursäkta uttrycket! Plus 7-8 grader, soligt och verkligen vår i luften. Får njuta så länge jag kan innan pollenfröna täpper igen min nos!

Så jag tänkte dra in till stan igen imorrn och shoppa lite vårgrejer bara för att officiellt visa att det nu är vår. Typ en ny jacka. Eftersom jag dragit runt med min kappa x antal månader (har jag haft den under vintern kan jag inte ha den på våren heller förstås).

En bra vana jag fått i vilket fall är att läsa, har lånat massa satsarböcker på bibblan såsom Invandrarna och Utvandrarna (vilket syftar på svenskar i usa och inget annat om det var någon som missuppfattade). Sedan plinkar jag på min gitarr så ofta jag kan. Odlar mina intressen helt enkelt! Tills min fot är läkt och jag kan röja runt ute och fira att vinterhelvetet äntligen är över. Kanske post på fredag.


vår-check. Ingen mer snö tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: