bloggenjosse

trösteshopping

Kategori: Allmänt

Håvade inte in cash idag. Eftersom jag inte jobbade som brevis. Vetefan vad proffice/posten fått emot mig helt plötsligt men jag hoppas det bara är tillfälligt!! Plus att man MÅSTE jobba 2ggr/vecka på posten, nu jobbar jag bara där imorrn men då är det deras eget fel eftersom jag satt redo (alltid redo!) att sätta mig på cykeln och börja langa brev. 

Först visste jag inte vad jag skulle göra idag, ville ju inte bli sittandes framför datorn hela dagen. Så jag åkte in till stan och slösade lite pengar, sånt är ju alltid kul när man inte får jobba. Noll pengar in ännu mer pengar ut! Letade efter Beyond Retro på halva söder idag i -15, har varit där jättemånga gånger förut men aldrig fattat att mitt lokalsinne inte är tillräckligt utvecklat för att hitta dit från mariatorget. Så jag gick typ i en båge runt åsögatan och hamnade nästan vid hornstull för att sedan knata tillbaka via medis. Såklart hittade jag inget att köpa där heller. Men kul med promenad och sönderkylda kinder förstås. Gick till lite mer kommersiella överkonsumtionspalats istället som typ gallerian och åhléns och genast blev det fart på plånkan!

Let's get some fockin sleep.

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    kikar in :)

    2012-02-03 | 00:39:07
    Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/
  • CÄMIELICIOUS ;PppPPP xDDD säger:

    kikar också in:P

    2012-02-04 | 03:44:55

Kommentera inlägget här: