bloggenjosse

vintersaga

Kategori: Fotografier

Vaknade ETT idag trots att jag inte varit ute igår!! Kanske för att jag la mig sent eller nåt sånt, jaja. Var tvungen att göra något av dagen så eftersom solen sken gick jag en promenad på Edsviken. Jätteskönt verkligen. Tog med mig kameran, så nu kommer något annat än fejor på hästar upp!









so jolly freakin' nois to spend this splendid sonni day on oice!!










Hit kunde man gå om man saknade sommaren (som jag) och ville ta sig ett dopp (som jag inte ville)



Ser ni Ulriksdals slott? When you see it..!






Fick med hela solnedgången också, mycket bra! Imorrn och på tisdag ska jag till Diva, woho! Hon har inte blivit riden över helgen så jag kanske ska ta med mig fallskärm eftersom hon med stor sannolikhet kommer skena och slänga av mig i valfri snöhög.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: