bloggenjosse

2012

Kategori: Allmänt

Det sägs ju att om det första man äter är ett äpple vid tolvslaget (vilket jag gått igenom noggrannt här för några år sedan) så blir året hälsosamt osv. Det första jag förtärde var ett glas öl. Så alla spåtanter därute, någon som vill spåna lite om mitt kommande år?

Sjukt seg idag, klubben vi var på igår var kul men eftersom det blev rätt lite sömn har jag varit så trött att jag SOMNADE under trollkarlen från Oz som visades på dagen idag!! Och då är jag trött alltså! Tvingade mig att vara vaken till Dorothy sjungit over the rainbow klart, sen vaknade jag inte förrän i slutet.

Och nu ser jag på "i eric saades fotspår" på tv3. Den är verkligen en promotionsprodukt, hans tjej nämns inte alls. För att alla görlsen inte ska tappa hoppet hehe. Det roliga är att han verkar vara lite bakom flötet. Han har solisar på sig 24/7 och när han hänger med turnécrewet försöker han nervöst dra ett dåligt skämt vilket typ en lite artigt hostar fram ett skratt till.

Blööö jobba imorrn.... kul men jag är så jävla trött. Kanske ska sova snart. Jobbar varken tis/ons/tors eftersom jag ska skjutsa runt barn istället! Tjoho.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: