bloggenjosse

6 månader till

Kategori: Allmänt

Jösses. Slogs plötsligt av världens insikt; 

ÄR TJUGO OCH ETT HALVT JÄVLA ÅR IDAG.

Tänk att det var ett halvt år sedan jag fyllde tjugo.

Ett halvt år kvar innan jag blir tjugoett!!!

Jag kommer vara gammal!!

Varför måste jag fylla år så jävla ofta för??!

Cyklade förbi fula femtonåringar idag med min postcykel och medan tjej-och killgängen höll på att skrika åt varann typ "logga in på fb ikväll, max gillar dig klara!!" så trampade jag på med gnisslande gångjärn och kände mig så gammal och trött och matt och bara skakade huvudet åt ungdomarna och försökte minnas min egen ungdomstid (vilket inte gick så bra, mitt huvud är ju helt uppfuckat. Säkert inte alls pga nån bussolycka utan pga åldrandet).

Jag ska i vilket fall försöka att inte hamna på sjukhus två gånger som under det senaste halvåret. Osv osv osv.

Å herre jösses bara sex månader kvar av min post-tonårstid. Buuuhuuuhuuuu jag är gammal och gråååååååååå


Detta är jag fast BLEK och FUL och GAMMAL

tallyho

Kommentarer


Kommentera inlägget här: