bloggenjosse

Ett par insikter denna tisdag:

Kategori: Allmänt

- VRE hittar aldrig jobb åt mig. Nu fick jag inte jobba idag heller för dem.

- Längtar fan till postjobbet. Awesum.

- Vilket är imorrn. Tagga!!

- Glömde (...) tiden till kognitiva beteendeterapin för andra gången, jag trodde det var den 22 när det var den 11 januari. Imorrn när jag ringer och ber om ursäkt kan jag dra något töntigt skämt om att jag nu verkar behöva terapin i alla fall!

- Jag upptäckte att jag fått lite mer cash på kontot

- Drog därför till Täbz och shoppade nödvändiga saker.


ÄR FETT TRÖTT. Ska nog sova tidigt idag. Vill även slutföra Janis Joplin-teckningen som aldrig aldrig verkar bli klar, men när jag ser den pallar jag inte göra klart för det är så mycket arbete kvaaaaar..... är fett taggad annars på att rita typ vadsomhelst annat. Typiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: