bloggenjosse

hest=fest

Kategori: Fotografier

Såg precis p3guldgalan på svtplay. Har inte så mycket att säga om det, kan sammanfatta i dessa punkter;

- kul att bara män vann. På en sån typ av gala som p3guld alltså. Kan tänka mig att prodteamet blev sura. Å andra sidan är det än en gång inte könet som är det väsentliga utan förstås personen bakom musiken.

- Skrattade åt Soran Ismail för typ första gången. Jag tror fö att han är p3's och hipstersveriges favoritkomiker. Om det inte är Kodjo Akolor förresten, hehe.  

- Laleh fick stormande applåder redan innan hon ens sjungit första tonen av sin nya låt. Coolt! 

- När jag tänkte att "synd att jag inte fick se mer Jason i rutan" (eftersom han inte vann något) så hör jag Gina Dirawi vråla "GULLHÖNOOORRR!!!" och in kommer lille Jason flankerad av Gina och Kodjo, musikhjälpen gang! Gina var dock tvungen att stå och babbla om oviktiga saker och fick prata mest, boring boring. 

- Och det var typ allt

Sen skulle jag se ponnyakuten del2 men eftersom svtplay lider av driftstörningar atm så gick det tyvärr inte. Fan! Lever ju för det programmet. 

Nu tänkte jag lägga upp lite hästbilder! Eftersom jag har dessa bilder plus många andra gräsätande hästbilder som skärmsläckare brukar jag se dem ibland och tänka; fan att dessa inte får synas mer. Och nu får de det! Har ingen som helst relation till hästarna egentligen, de står på solna ridskola men jag var 2009 på deras bete och fotade och fick sedan in några bilder till solna ridskolas kalender. 365 days of fame typ!

Men jag orkar inte lägga upp så många så om jag inte kommer på något att säga nån annan dag lägger jag upp en hästnuna istället. 

 









Blev mycket fuxar.

Längtar efter sommaren gaaaaaahhhhhhhh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: