bloggenjosse

it's on!

Kategori: Allmänt

Åh, eh skulle ju lägga mig tidigt idag... Som jag brukar komma överens med mig själv vid åttasnåret. Så sitter man här halv ett och undrar vad "lägga sig tidigt" ska vara bra för. Sitter och bevakar internet shut down, försöker vara 2012 och göra det via twitter, men min dator är definitivt INTE så 2012 att den pallar flödet där, så den hankar sig fram som om det fortfarande var 2005 (tror den gjordes då typ). Ja ni vet, sopa-lagarna och allt det där, nu hade fbi stängt ner någon stor nerladdningssida och folk lackar. Så #anonymous har stängt ner universals hemsida och några fler. Nice! Få se hur detta fortgår, bevakar med en kopp choklad i näven! Undrar förresten hur amerikanare/engelskspråkiga uttalar SOPA? Knappast som en "sopa" från svenskan, säger dom so-pa eller soopa eller...? Kanske kan kolla youtube. Om inte den är nerstängd dvs.

I vilket fall, skulle lägga mig tidigt idag eftersom jag seriöst sprungit något jävla maratonlopp idag så min kropp är DÖD. Hade BARA portar som uppgick i en sisådär 130+ och om ni tänker er att varsin port har typ 50 trappsteg vardera blir det en del. Dessa sprang jag i vansinnestempo upp&nerför eftersom jag skulle försöka hinna till Camillas och min date vilket jag inte hann, så jag kunde ta det lugnare de sista tio portarna heeh... Men gaah vad jobbigt idag alltså!

Så när jag kom hem vid sju kastade jag i mig massa mat, min kropp skrek efter energi efter att bara ha ätit en liten frulle på hela dagen....taggar imorrn! Såg när jag gick hem att dom kört in pall efter pall med TJOCK reklam, idag var det bara tunn. Fan alltså.. Jag måste sluta i någorlunda tid, så är det bara i alla fall! Får snöra på mig sprinterskorna imorrn igen tror jag. Kanske ska ta med en vattenflarre, banan/russin och nummerlapp också när jag ändå håller på?

Nä nu ska jag fortsätta betrakta internets undergång. Sova gör man i graven!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: