bloggenjosse

minne som en guldfisk

Kategori: Allmänt

Det är sant!! Har märkt det de senaste dagarna, kan det bero på att jag är trött? För jag får verkligen blackouts hela tiden (inte bokstavliga men att jag helt plötsligt känner mig nollställd och inte kommer ihåg hur jag ska fortsätta meningen...) och glömmer bort vad jag tänkt göra eller säga.

Jag kan liksom tänka på någonting som jag ska vidarebefodra till någon senare, men fem minuter senare har jag glömt exakt vad jag tänkte säga. Haha det har visserligen varit såhär ett tag men det är lätt att man börjar fundera på bussolyckans påverkan... Ska iaf på kognitivt beteendetest snart så då hoppas jag att jag får lite klarhet i hur dum i huvudet jag egentligen är!

Nu ska jag nog försöka se till att bli klar med miss Joplin... har typ håret och alla detaljer/skuggor kvar. Boring. Vill ju fortsätta sen med harrypottergänget!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: