bloggenjosse

cämonara

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här med en redig jävla portion carbonara som jag lärt mig göra efter många underbara tisdagskvällar (torsdag med för delen) med Sofia Ullis och cämcämoile. Egentligen är jag inte så hungrig efter att jag hällt i mig otaliga glas oboy (laktosallergi where art thou?!) så nu är det mest min hjärna som vill äta. Ska se hur eländet smakar!

Medan ska jag se Adelekonserten i albert hall på svtplay. Måste researcha lite till min teckning av henne, kanske fortsätter lite på den ikväll om jag inte är för darrhänt!

Fast jag får inte hålla på för länge med den, ska nämligen jobba imorrn! BORING vrålade min lata del av hjärnan, men mest är det skönt att få komma igång och tjäna lite stålars. 

Att jag måste gå upp halv 6 är en annan sak. Tänker inte på det nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: