bloggenjosse

damn gurl!

Kategori: Allmänt

Ojojojojojoj! Okej:
- Jag har fått ett frilansaruppdrag TILL från ridsport. Nationell tävling i Vallentuna. Kan jag prestera?? Kan jag leverera???
- Om jag inte sagt det tidigare ska jag sitta i domartornet på ponnySM med MALIN focken BARYARD tors-sön denna vecka. Frågan är bara hur man tar sig till Årsta Runsten då de inte verkar ha någon busshållplats??
- jag har färgat håret blondare with a lil help from my friend aka KatieCämoile igår. Men det kanske inte hör till här.
Åh jag är så lycklig. JUST nu är jag lycklig känner jag. Eller kanske inte lycklig men fridfull. Nu ska jag planera noga och se till att detta blir bra!
Att SilverSara gav ridsporten ett ytterligare lyft samt att mitt härliga tisdagshängsgäng kom och förgyllde kvällen gjorde ju inte dagen sämre!!

Kommentarer

  • katiewankah säger:

    nääää vad sööööööt du är gosigosigosiörföröföföföröfööföföföf ok boi

    2012-08-01 | 17:51:08

Kommentera inlägget här: