bloggenjosse

dubbelstuffad oreo

Kategori: Allmänt

Sådärdå, då var sommaräventyren slut för min del.

Visst känns det inte som sommar? Kallt och jävligt, man märker banne mig att dagarna blir kortare och kortare och att det är mindre än sex månader kvar till julafton.

Men då är jag förhoppningsvis på varmare breddgrader.

Kom hem igår till ett rum som sett sina bättre dagar. Jag kunde nästan ta på hetsstressen som fortfarande inte lämnat väggarna sen min senaste sejour här då jag packade inför peacen.

Fred&kärlek var det ja. My ass. Men jag fick se Roxette i alla fall!

Nu har jag suttit hela kvällen i mitt rum och läst på flashback. Har typ glömt vilken tidslösare datorn är! Har två satans väskor att packa upp och sortera, ett lass kläder att tvätta, massa eventuella inneboende spindlar att undvika, radioprogram att lyssna igen mig på, tvprogram att se och gamla nyheter att uppdatera mig om.

Dessutom tog lata jag över mitt sinne och avbokade postenjobbet, så nu hoppas vi på att proffice har jobb att erbjuda mig. Annars får jag väl hitta på nåt!! Typ leta fram listan jag skrev när jag var 17bast över saker att göra för att tjäna pengar (fota och sälja bilder, panta burkar, klippa gräsmattan).

Nu ska jag stämma min gitarr, brukar gå lite före alla andra måsten som får ångesten att kväva mig långsamt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: