bloggenjosse

frankie say relax!

Kategori: Allmänt

Kollar på OSinvigningen nu! Några dagar försent! Och inte bra nu när jag dessutom har typ fyra timmar kvar till eventuell uppstigning, och det är iallafall en timma kvar av programmet.

Men jag måste kolla på invigningen innan OS är slut, herregud!

Helt sjukt fin invigning hittills!! Älskade berättelsen om storbritanniens historia och musiken (när de spelade BoRhap skrålade jag med förstås)(fast det gjorde jag till nästan alla låtar jag kunde) och drottningen!! Nu kollar jag på när Palau traskar in, land 130 av 205 eller så. Det tar lite tid så jag ritar medan och kollar när något kul land går in. Snart är det Sverige och RGB som fanbärare!!!

Har rätt höga förväntningar på musiken efteråt, och fackeltändningen osv.

Hoppas jag inte jobbar imorrn! Eller hoppas jag tjänar pengarna iaf! Eller tja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: