bloggenjosse

"hon har inte alla moëterna på kylning"

Kategori: Allmänt

Så, det vettigaste jag gjort idag är att solat och kört runt med Camilla.
Imorrn blir ban me saker gjorda!! Då ska jag fixa rummet, gå promenader, hålla mig sysselsatt och njuta av sommaren!!
Njuta av "sommaren" är iochförsig väldigt svårt då vädret gör allt för att få höstklockan att börja ticka..
I vilket fall, läser just nu en tråd på flashback om vilka kändisar som är svagbegåvade/korkade. Men jag tycker mest att man dels får fram vilka flashbackare som är svagbegåvade (såna som inte fattar topic och typ nominerar Maria Wetterstrand eller Arne Hegerfors pga personliga oenigheter) och dels undrar jag själv om jag är så jävla smart.
Alltså jag har tänkt på det ett tag. Jag känner mig absolut inte allmänbildad. Jag sov ju typ hela skoltiden så jag tycker inte jag har snappat upp så mycket där heller. Och jag känner mig ibland grymt seg i huvudet att jag inte kan koppla samman saker och föra en normal konversation.

Såna tankar får mig att vilja börja läsa på lite. Kunna slänga ur mig lite smarta kommentarer och djupa analyser. Kanske städa mitt rum.
Men sånt får ske imorrn. Nu ska jag läsa flashback, lyssna på sommar i p1 och rita. Bastapasta.
En sjöhäst i Monterey Aquaria

Kommentarer


Kommentera inlägget här: