bloggenjosse

Hot summer streets / And the pavements are burning / I sit around / Trying to smile / But the air is so heavy and dry

Kategori: Allmänt

Ueh. Hade tänkt skriva världens längsta inlägg om mitt postjobb igår. Men jag orkar verkligen inte. Och jag är inte på humör för att skriva något roligt heller. Fan. Så jävla varmt och kvavt ute. Det roliga är att det är mulet men fortfarande nästan 30graders dödsvärme. Helvete.

Bara att vänta på åskan att braka loss då? /// Fröken positiv i en strut

Förresten, idag kanske är dagen jag ritar klart adele??? Har satt mig på min röv framför datorn nu, ska bara handla mat och äta först och sen planerar jag att sitta här och inte göra mycket annat.

Jag fick ju som bekant (eller kanske inte) ingen lön idag, yay, och därför kan jag lika bra sitta här och strejka den 25e.

Fyfan vad jag hatar den 25e. Alltid folk som får lön och skit. Helvete.

Jag var ju faktiskt bortrest hela juni, annars hade jag också fått det. Gah!!

Proffice' fel som vanligt, de anlitade mig inte när jag väl var hemma :(

JAJA.

Kanske lägger upp lite bilder från upptagna juni också. Jag blev ju rik på erfarenheter i alla fall! // Fröken inte-negativ-längre

Kommentarer


Kommentera inlägget här: