bloggenjosse

i once knew a pretty girl / and she was in love with the world

Kategori: Fotografier

Har nattbadat med Jessica nu! Det var kallt i början och varmt så fort man gått de första stegen i vattnet. Så årets första dopp i sverige alltså!

Idag har jag annars varit trött och gått på min kusins konfirmation. Fyfan vad tråkigt det är i kyrkan. Missförstå mig inte, jag älskar att gå i kyrkor (speciellt om det är varmt ute och kyrkan är sval) men isåfall när jag vill och så länge jag vill. Jag vill inte bli nertryckt i en bänkrad och tvingas se när fyra nervösa 96or ska sjunga två verser ur hallelujah eller se på när folk pimplar nattvard (det var druvjuice och inte vin, annars hade jag lätt varit med).

Uh. Så imorrn ska jag ringa proffice igen och kolla hur det blir med jobbandet. Ringde igår och hann knappt presentera mig förrän han gormade om att man inte ringer en lördag. Nähä.


Var ju på betet med emelie igår sa jag det? Hälsade på min favvoponny där iaf, Frosty. Fyfan så söt han är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: