bloggenjosse

jag och mp3s

Kategori: Allmänt

Fan fan fan som thåström skulle sagt, nu har min mp3 fuckat med mig igen!!

Jag kanske inte sa det, men jag var så förbannat trött på min lågnivå-villaldrigfunka-fula-hycklande förra mp3 att jag skrotade den (hade inte hjärta att slänga den så jag har den sparad dock) och köpte en "skitmp3" som ullis uttryckte det, på clabban.

Så långt allt väl! Förutom 2GB i platsstorlek vilket gör att jag måste återgå till mitt noggranna handplockade låturval som utformas efter säsong och sinnesstämning så var denna i mycket bra volymnivå, jag kunde höra vilken låt som spelades till exempel.

MEN NU FUNKAR INTE DEN DÄR JÄVELN AV NÅGON ANLEDNING. Har jag inte gett den tillräckligt med kärlek kanske?? Vill den ha löneförhöjning?????

 Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: