bloggenjosse

kul med måndag

Kategori: Allmänt

Vaknade för en timma sen typ. Och jag var inte ens ute igår! Man blir lite sådär seg när man vaknar sent och känner att man heller inte får vara uppe länge för då kommer mönstret bara hålla i sig. Fan.
Drömde att jag hade en spindel i rummet. Pappa fick komma in och ta bort den. Först såg han inte den men jag skrek hysteriskt att "JO DEN FINNS LETA FÖRFAN!!" och han rev ur pärmarna ur bokhyllan och helt plötsligt hörde jag ett "aha! Här var den! Oj ja riktigt fet och stor, kolla!"
Uuh.

Och mitt rum är en jävla sophög. Igår började jag rensa massa gamla papper men som den latmask jag är gjorde jag inte (hann faktiskt inte i alla fall) klart rummet och nu ligger allt på golvet och väntar på att jag ska göra klart eländet.
Nu ska jag gå ut och låtsas som att jag gjort något vettigt idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: