bloggenjosse

london dansar och ler

Kategori: Allmänt

Nu jävlar är OS igång! I den här bloggen har jag nu följt två os, i år och 2008!! Sjukt va? I alla fall är jag fett taggad, såg aldrig invigningen igår så jag tänkte se den ikväll eller imorrn typ.

Kollar lite sporadiskt på fälttävlansdressyren just nu. Just den delen är inte så jävla kul, dressyrnivån är tusen gånger lägre än den "riktiga" som kommer igång om nån vecka typ. Men terrängen är kul på fälttävlandet! Sen hörde jag lite på simmandet på radion.

Ååååh jag älskar att följa OS!!!!

OÄÄÄSSSSSSS

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Haha akta dig för Olympiska kommittén, Jos! De tar ju allt som andra gör om OS på största allvar så nu komer din blogg läggas ned för att du använde olympiska ringarna :P

    2012-07-29 | 03:36:52
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: