bloggenjosse

shake it out!

Kategori: Allmänt

är typ kär i micke lindgren nu. Har kollat resväg hem till honom, så mycket "fakta" jag hittar om honom och försöker leta upp hans gf/sambo/vadhonnuär på facebook (utan resultat). Kanske inte kär då. Mer besatt. Men jag tror på att man ska gräva ner sig så mycket i personen som hemsöker ens hjärna som möjligt, då tröttnar man nångång i alla fall, speciellt om man inte får så mycket gensvar tillbaka.

Varför sitter jag uppe nu för.

Har kollat på South Park.

Och ätit. Alltid denna jävla mat.

Ritat lite.

Mest kladdteckningar.

Inte kladdkaka. INTE KLADDKAKA.

Sparkar runt gruskornen på marken i min tristess och (försöker hindra mig innan jag sjunker ner i alltför klichéartade Maggan-graaf-beskrivelser, försent dock) glömmer att sova.

Luktar lite på mitt hår.

Jag har förresten torkad mango/kycklingköttbulle-förbud numer. Bestämde det alldeles nyss. Köpte banne mig nya köttbullejävlar och mangohelvete för typ två dagar sen och ALLT är slut. Redan. Jag kommer bankrutta mig på mango/köttbullar!! Jag kommer börja smslåna för att ha råd med mina nya (dyra) matvanor! Här kommer folk och sparar till hästar bilar eller jimmy choo-skor medan jag sparar för att kunna gå till hötorgshallen varannan vecka och lagra torkad mango.

Åååh har så mycket energi i kroppen. känner mig grymt rastlös och uttråkad. Samtidigt ligger det ju i min natur att vara extremt lat så även om jag kanske känner för en promenad på dagen stannar det liksom i huvudet och den enda promenaden blir rummet-toa-köket-rummet. Jag är för sorglig.

Jobbar jag inte då? Nej, för profficehelvetetfuckskit har inget jobb åt mig den här veckan "men jag kan vidarebefodra dig till en annan konsult som har jobb just nu" meddelade en väldigt hjälpsam tobbeprofficefitta idag. Jaha. Kan du vidarebefodra mig? Nä vad gulligt. Inte ska väl du. Jag väntar gärna tre veckor med att få jobb, jag kan väl panta burkar under tiden för att finansiera mig (mina systeminköp typ). Inte ska väl jag ha jobb. Fattaruväl. Visst ingår det i din främsta arbetsuppgift att fixa uppdrag till mig och se till att jag har något att göra så länge jag är anställd för proffice men gud lilla jag. Så mycket navelludd att peta! Så mycket mango att äta! Herregud.

Svensk som jag är säger jag inget om det där. Jag tackar och bockar för det lilla jag får, kanske borde jag i ochförsig länka till min blogg i ett mejl. Bara adressen och inget mer. Men han kanske gör som comviq och googlar sitt eller p-företagets namn och hittar hit ändå.

Välkommen in!

Nu ska jag skriva i min dagbok. Ett långt jävla inlägg. Känns som det behövs. Imorrn (idag) är en annan dag och den ska jag banne mig göra jävla mycket bättre än idag och igår. Spiralen pekar neråt nämligen, så nu är det dags att vända kappan efter vinden/andra kinden till/på steken och fixa till min situation.

Apropå situation köpte jag situation sthlm igår för första gången. Ni anar inte hur godhjärtad jag kände mig och scouten inom mig slog saltomortarer av lycka. Godnatt.


when i grow up, i want to live near the sea/crab claws and bottles of rum

Kommentarer


Kommentera inlägget här: