bloggenjosse

status

Kategori: Fotografier

Ni måste lära känna mig bättre, det här går inte!

Dagens känsla: trött som fan

Dagens insikt: måste lägga mig tidigare

Dagens synder: frossa och lättja

Dagens morsa: Cämonära

Dagens babe: Freddie

Dagens lättnad: jag har lugnat ner mig totalt på framtidsfronten. Varför tog jag inte tag i det tidigare för?!! Hade kunnat rädda världen med all energi jag slösat!

Dagens craving: torkad mango

Dagens lycka: Fick fina pioner (tror jag??) av sofia som födelsedagspresent!!!! +att det fanns torkad mango i hötorgshallen

Dagens rätt nyupptäckta craving #2: kycklingköttbullar. kommer utveckla fjädrar snart banne mig

Dagens abstinens: USA och klappa på en häst igen

Dagens man att dregla över: Micke Lindkvist från grotesco<33333333333333333 vad är det meed mig egentligen??!!! Daniel Adams Ray anno -04 har förstås en given plats.

Dagens WTsubbor: de trevliga görlsen på Åhléns City. Aldrig mer tillbaka till den håravdelningen!

Dagens hårfärg: Morot

Dagens ben: Morot

Dagens ekonomiska läge: svajigt.


westernhäst som vi passerade när vi åkte från yosemite till lone pine!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: