bloggenjosse

utreder min framtid

Kategori: Fotografier

Såg sista avsnittet av student-92 idag, och som alltid efter jag sett något sådant fick jag grym ångest och kunde liksom inte få ro i själen förrän jag började planera min framtid, vilket jag är i fullt sjå med nu såhär tre på tisdagsmorgonen.

Först har jag kollat lite studier, utlandsjobb och sånt. Sen har jag skrivit ner massa jobb jag kan tänka mig att syssla med. Faktiskt fler än jag trodde från början! Men sen fick jag lite motorstopp och då gick jag in på ams' hemsida där jag nu skriver ner alla (även där fler än jag trodde från början!!) tänkbara jobb i prydlig ordning så jag kan pricka av och välja utifrån min sållade lista. Smart va? Jävla många jobb bara. Frågan är om jag ska bli TVinspicient, undertextare, agronom, dekoratör, murare(bygg) eller akvariefiskuppfödare?

Känns i alla fall som att mediabranschen lockar rätt mycket om man snabbkollar listan just nu.

Sen har jag lite halvflyktiga planer som jag kan tänka mig att göra, men det känns lite dumt att skriva det nu och här. Kanske skriver imorrn! Eller iövermorrn!! Uppdatera ofta ;)))



Här har vi nån som inte behöver bry sig om sin framtid på ett tag.. Freddie i USA. Dit kommer jag garanterat tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: