bloggenjosse

american pie

Kategori: Allmänt

Älskade bloggläsare. Älskade blogg.

Såsom jag försummat Dig/Er! Som jag helt struntat i att uppdatera, resonera och revidera om mina tankar, mitt liv i denna nätdagbok. Min otrohet har inga ord.

Men jag är i USA just nu ju vet ni ju, och här har jag varit i mer än en vecka nu. HAr kunnat gå in via pappas laptop då och då men väldigt korta stunder, har ju så mycket annat att njuta av typ instängd fyratimmars pass i bilen med el familio.

Fan nu har jag bråttom. Skulle ju vara svalt sofistikerad här! JAja, vi har vart i LA, såg inga kändisar. Yosemite, Death Valley (varm) ätit på Denny's, Donken och jag har lekt Julia Roberts på Rodeo Drive.

Nu är vi vid den kaliforniska kusten på väg upp mot San Francisco (har stavat det fel HELA tiden, med s ist för c) och har stannat i Monterey Bay.

Så nu vet ni lovers! Ska iväg på restaurang nu och imorrn ska vi shoppa, sen är det hemfärd på lör kväll, landar på söndag kl 6 på kvällen, halv åtta ca är vi hemma om inget konstigt inträffar, jag ska stresspacka om och sedan 9-halv 10 dra till peace and love i borlänge.

Har FETT mycket att fixa!!

Så ni får be till gud varje kväll och äta alla bönor så kanske jag får kraft och ork till ett jävligt snabbt blogginlägg söndag kväll!!

Men bara kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: