bloggenjosse

post i sol

Kategori: Allmänt

ÅH VILKEN STRÅLANDE VÅRDAG IDAG. Ångrade såfort jag kom ut på postrundan att jag inte hade solisar och tshirt på mig, svettades som en gris!! Gör om gör rätt imorgon, det skulle tydligen vara fint väder då med. Eller jag använder nog i alla fall tshirt.

Grejen var att jag fick typ lättaste rundan idag som jag blev klar till 5 med med god marginal. När jag väl tänkte på det var det inte så himla bra, vill jag tjäna ztålarz är det ju 8 varje dag som gäller, att jag ska sega alltså. Dock är det rätt segt att springa runt med brev i näven i åtta timmar utan en enda rast, så jag försöker alltid bli klar så tidigt som möjligt. Även om det känns konstigt att sluta fem när det inte är en fredag. Imorrn är det reklam dock så då lär jag nog bli klar runt sjusnåret.

Hah gud det här inlägget är så jävla dåligt skrivet... har hållit på med det av och till i typ tre timmar, lite halvhjärtat. Och glömt allt roligt jag tänkte trycka in. Jaaa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: