bloggenjosse

cut the crap

Kategori: Allmänt

har klippt mig, färgat om håret och njuter nu av solen i princip.

Köpte en jacka i förrgår, lämnade tillbaka den idag och höll på att köpa  twisted&tango-jackan, men ångrade mig och köpte en annan billigare sak istället. Får se när helgen är slut om jag ändrat mig igen angående jackan.

Har dessutom läst vingklippt ängel, större whiny bitch än Berny får man väl leta efter. Jag blir så irriterad över hennes sätt att klaga över hur dåligt hon mår och sedan vägrar ta emot hjälp och hur lealösa de är på psykhemmet som låter henne hållas. Sen köper hon en kattunge (i andra boken) och har en hur gullig pojkvän som helst och på nästa kapitel har hon plötsligt ravefester med hembränt i bensindunkar och amfetamin och e i chipsskålar typ. Får inte riktigt ihop hennes historia. Annars tycker jag hon är rätt lik mig, lite attentionwhore i sättet (fast jag skär mig inte, ett plus) som gillar att klaga över sin misär men sedan inte orkar ta tag i sin situation. Plus att den jäveln fick en EGEN lägenhet såfort hennes behandling var slut. Det lät som att kommunen eller nån betalade åt henne. Jag vill också ha en betald och klar lägenhet!!

Öhf. Nu ska jag till  frassepållen. Boring. Min mp3 har dött igen. Skendött förstås. Den vill säkert bara ha lite uppmärksamhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: