bloggenjosse

hemmavan

Kategori: Allmänt

Oj, såg nu att jag inte bloggat på fem dagar! Har inte orkat, eller hunnit heller för den delen. När jag väl haft tid har jag inte kommit på något att skriva om, och tja time flies som alla vet. Fem dagar är ju inte så mycket, men har man många trogna läsare att ta hand om är det klart att det kan bli lite drygt, förstår att ni måste refreshat bloggen femtio ggr/dag i hopp om ett nytt inlägg.

Jaja, idag har jag inte jobbat i alla fall, såsom det blivit lite av en tradition måndagar och tisdagar. Eftersom det är kinapuff idag kan jag inte jobba längre än till ett typ, och då faller posten bort plus att jag bara kan jobba fm på vre. Och uppenbarligen finns det inga jobb då eftersom de aldrig ringer. Så jag sover till tio/elva och spelar gitarr eller städar och kör sen kinapuffar, sen ibland åker jag till diva på eftermiddagen eller träffar nån kompis.

Liite segt är det, visst är det asskönt att på söndagen i princip veta att man kommer kunna vara "ledig" dagen därpå men ändå, det känns ju tråkigt när man väl är där, typ som nu. Jag vill ju tjäna pengar och det gör jag inte så länge jag sitter på min röv här hemma.

Så onsdagar/torsdagar/fredagar är min räddning eftersom det då är post. Dock har jag haft rätt dåligt med postjobb denna månaden så jag är lite rädd för att lönen inte kommer vara lika fet som vanligt. Fan! Känns som att jag får njuta av gratisgrejer under april, och jag som har så mycket att shoppa...

Så nu vet ni! Förresten brukar jag alltid drömma störda drömmar natten till mån/tis. Som inatt till exempel. Ueeh.. Som att se nån jävligt bisarrt konstig film som inte lämnar några andra spår utom frågetecken och illamående.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: