bloggenjosse

hopps

Kategori: Allmänt

Har fått jobb på peace and love nu i sommar, som safetyfunktionär! Haha, kan ni tänka mig stå där och gruffa?? Får biffa till mig lite, fixa gymkort och så. Bara ett sånt är fixat kommer musklerna flygandes!

Dock ska jag och familjen typ till San Fransisco däromkring... så jag får se lite om det krockar.

Gick en promenix nu ikväll en timma förresten! Kallt som fan. I veckan ska det bli typ 13 grader, kommer möta solskenet bakom mina mörka! Idag hade jag knappast kommit iväg på den där jävla promenaden om det inte vore för att pappa kom hem när jag spelade gitarr och då ville jag verka aktiv så jag hurtade iväg med långa kliv.



Det såg inte ut såhär riktigt vid Edsviken men hoppas det gör det i helgen!! GE MIG VÅR&VÄRME

Kommentarer


Kommentera inlägget här: