bloggenjosse

Kelly a la Grace

Kategori: Ritat



....

Tja. Jag kanske skulle jobbat lite mer med den (dock syns inte alla skuggorna pga höga isotalet i kameran) men KOLLA KINDEN. Eller gör inte det förresten. Men på något sätt blev det ett hack där som fuckade upp allt så nu är jag fett sur. Hela bilden är förstörd, men jag kunde inte riva sönder nåt jag lagt ner så mycket tid på så tja jag får se till att vara försiktigare i fortsättningen!

Visade pappa bilden för några dagar sen. "Fin." sa han. "Men ser du inte vem det är??" envisades jag. "Öh nä, men det är svårt med lite mindre kända personer, att se vem det är". Mindre kända personer. Mindre kända personer. Äh.

Ok kanske börjar på nån ny. Har inte jobbat så länge med bilden idag och är mitt inne i att lyssna på Elfving möter som jag missade imorse så hm frågan är vem som faller offer för mina mindre flinka fingrar nu då!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jääävlar vad snygg!!! +1 :P

    2012-03-10 | 00:41:05

Kommentera inlägget här: