bloggenjosse

ok nu taggar vi

Kategori: Allmänt

Missade hela schlageryran förra våren pga Spanien och Thailand, försökte hålla mig lite uppdaterad via wifi (när min xperia fortfarande levde..) men fick se mig slagen och gav upp.

Så nu tar jag igen allt detta!! Som många vet bor det ju en liten schlagernisse i mig som varit mer eller mindre aktiv under hela min uppväxt, och nu känner jag att jag är högst aktiv i denna cirkus!

Har sett alla delfinaler, kollat på 3e chansen deltagare, läst in mig genom metro och SvD, kollat flashbacktrådar, bloggar och officiella hemsidan. Jag är redo inför finalen.

Eftersom jag opassande nog glömde min mp3 i postjackan igår (urladdad och allt) så fick jag lyssna på p4 hela dagen när jag jobbade (var fö 40 min snabbare idag trots att jag körde typ samma takt och trots att det var reklam. Que?!) och det var ju kul eftersom de bla på P4 extra har lite intervjuer inför finalen och spånar om vinnare osv.

Imorrn är det dock fullsmockat program på p4! Först börjar de med Godmorgon Stockholm där det tydligen bara skulle snackas melodifestival, och sedan Elfving hälsar på där de sänder 90 min från Globen! Sen kommer Jansson&Wester där de antagligen tar upp lite melodifestival (ska köra ett eget inlägg om de där snubbarna, min kära tröst efter att Uggla i p4 försvann) och sen Stockholm Idag där de tar upp allt inför helgen=melodifestivalen.

Nice!! Okej. Ska ta ett lite mer detaljerat inlägg imorrn men jag hoppas på Loreen. Fick jag bestämma skulle hon dock vara i final med My heart is refusing me som jag tycker är bättre än Euphoria, men man kan ju inte få allt.

Så nu ska jag sova så jag pallar lyssna på radio imorrn!! Tagga!! Wooh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: