bloggenjosse

classy girls wear pearls

Kategori: Allmänt

Då var mitt frilansande över för den här gången! Satan vad skönt. Och vad trött jag var idag. Kämpade på ändå och jag tror jag var rätt bra! Fast när jag skummade igenom några bilder nu på datorn ville jag bara skjuta mig själv. Alla är jättefula. Och dom ska publiceras i Ridsport (hästvärldens svar på DN o SvD!!) under MITT namn!! Jag kan ju fota bara jag vill!! Åh typiskt.

Nu fattas bara artikeln också. Började lite på den påväg hem. Ska skriva in det jag kom på på datorn så kanske flowet dyker upp men helst av allt vill jag bara skjuta på det tills imorrn vilket är ett stort varningstecken som borde göra att jag fort som sjutton tar tag i texten NU om jag ska hinna med deadline på tisdag.

I vilket fall, imorse stod jag och funderade på hur en reporter klär sig. Det var sepevarmt redan vid nio på morgonen så jag förstod att med jeans kommer jag inte långt. Så jag tog en kjol (som var behaglig längd till knäna ungefär), ett linne och en lång kofta till. Och pärlörhängen! Var kanske inte den bästa, men i alla fall den mest classy reporter jag sett.


Classy du sa, classy jag var!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: