bloggenjosse

collecteur de vernis à ongles

Kategori: Allmänt

Var inne i stan idag och hetsshoppade nagellack. Nagellack har blivit lite som en addiction för mig som jag på ett sätt skäms över, eftersom det är en rätt onödig utgift. Hemma har jag hur många lack som helst i samma färg, men i affären känns alla minsann väldigt nödvändiga att köpa just då.

Så idag blev det ur H&Ms kollektion, ett glitterlack (som jag tydligen hade fast i mindre flaska), ett turkost och en stört snygg sjögrön nyans, typ grön fast blå fast glittrig på samma gång! Lite giftbrygd över det hela!

Nu har jag i alla fall sorterat alla lack och efter att ha slängt några (mest mavala, deras flaskor går inte att öppna efter en vecka) så har jag femtio lack. Mest glitterblå, annars är det bara mörkblå som jag har exakt samma nyans av. Och jag har ingen aning om vad det är jag behöver mer av, hm!

Möjligen skogsgrön, har letat i typ två år snart och letar fortfarande ihärdigt.

ska banne mig skaffa en skål som jag kan ha dem i nu, min låda är full och helt omöjlig att få en bra översikt över alla.


me focken gusta

bilden är inte från mig obsobsobs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: