bloggenjosse

dansa, pausa

Kategori: Allmänt

Åhh jag är så jobbig!! Eftersom jag ska vara reporter imorrn måste jag kolla upp fakta, lägga mig tidigt osv. Vissa gånger känner jag "amen det är ingen big deal, jag har gjort detta förut det är hur lätt som helst" medan jag andra gånger helst vill sjukanmäla mig på nåt sätt.

Men jag måste kämpa bort latheten, lära mig att ta tag i saker och sluta fly från allt! Det kan man inte göra!

Är lite rädd att jag kommer koppla bort så att jag inte är nervös alls (för man blir bättre om man är nervös) och inte lägger ner energi på det. Fan.

Det ska gå bra imorrn!! Jag ska bara intervjua vinnare, fota, intervjua arrangörer, domare och sen rafsa ihop nån text om det. Kom igen! Jag lägger ner alldeles för mycket energi på att oroa mig. Fan vad trött jag är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: