bloggenjosse

empty room

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här. Helt slut i huvudet verkligen. För trots att jag inte gick ut igår var det ändå full rulle till typ två då jag kom hem, sen satt jag uppe till tre för att SMÄLTA EUROVISONSONGCONTESTVINSTEN 2012.

Ja jösses! Man blir så proppad i huvudet av sådana händelser! Att man glömmer att man borde sova eftersom man dagen efter ska upp halv sju och puffa. Fast grejen är att jag inte hade så mycket sovtid ändå så det spelade ingen roll hur lite jag sov. Kul förresten att jag tänker helt tvärtom när jag ska upp, då är varje minut av sovtid guld värd!

Det gick bra ändå, jag bytte Danderyd mot Saltsjöbaden och Solsidan. Såg banne mig ut som djupaste Djursholm fast större. Väldigt fint i alla fall. Kom hem tio på morgonen, kunde inte riktigt sova av nån anledning så jag åt lax till frukost och gick runt som en zombie till tre då jag stapplade i säng, drömde ett virrvarr av konstiga drömmar och vaknade halv sex.

Så jag har inte gjort någonting. Mest försökt smälta att eurovision är över för den här gången, och det känns så TOMT.

Ska rita lite och uppehålla min tankespiral så den inte snurrar åt fel håll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: