bloggenjosse

gömd bakom en skärm

Kategori: Allmänt

Hahah åh ni skulle se mig nu. Har fula jeans och urtvättad hoodie på mig.. tofs mitt på huvudet à la glatt åttiotal och totalt sönderkliade ögon, jag har seriöst kliat bort alla nerver som finns där. Ansiktet är uppsvullet och näsan kliar och har sig. Fyfan.

Sitter uppe nu för jag kan inte slita mig från ritandet. Ogillar att avbryta såna aktiviteter eftersom det är så svårt för mig att avsluta dem sen. Och bland det bästa jag vet är att titta upp från sin precis nyritade teckning, aningen missnöjd och med värkande fingrar men ändå känslan av ett färdigt arbete!

Öh hostar som fan också så jag borde sova nu. Inte för att jag vet vad det skulle hjälpa min hosta, hostar typ värre när jag ligger ner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: