bloggenjosse

kingen glider in

Kategori: Allmänt

Ikväll är jag uppe i det blå med att planera och fixa grejer. Typ fixa spellistor, kolla upp sanfran-hotell, vad vi ska göra over there etc. Tråkigt att bryta utgångstrenden som varit rätt stadig hela veckan, men ibland är det så!

Imorrn har i alla fall Freddie fest/kalas/disco/party/sammanträde för sin klass så discokulan är uppsatt och nu fattas bara fet musik. Som jag nu fixar. Den feta musiken innehåller mycket Bieber, Gaga, One Direction, Sean Banan och annan kul musik. Vilket gör att jag nu måste spara såna låtar jag normalt inte skulle lyssna på, typ Amazing med Danny.

Men imorrn ska Freddan skippa skolan för lite kvalitetsmusik, vi ska nämligen på konsert med First Aid Kit!!!!!!!! Taggar som fan!!! Fyfan vad kul det ska bli!!!! Tjoho!!!!

Förresten har min artikel ploppat upp i Ridsport nu. Fyfan vad ful bilden blev. Och vadå "två-tre bilder", det var EN bild som de tog med, förminskad till en pixel och det ser också ut som bilden innehåller just en pixel. Alla färger har flutit ihop och ja whatever. Texten var faktiskt rätt okej nu när jag läste den i efterhan i alla fall! Nu ska jag bara se till att jag får lön för mödan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: