bloggenjosse

laaaat

Kategori: Allmänt

Pallade inte jobba imorrn, var tvungen. Fan när man skaffar ett riktigt jobb sen och måste jobba typ 47 veckor per år!!!

Ridsport har btw inte hört av sig angående min artikel som jag skickade in. Innebär det att den var
1) så bra att alla svimmade?
2) så dålig att vice versa?
3) så dålig att de skrev om den och försöker ignorera mig nu? 
 
Man kan gissa vidare hur länge som helst, men jag hoppas de bara glömt mig. Skickade i varje fall ett försynt mejl; "Hej, ville bara höra om artikeln kommit fram?". Hoppas dom svarar.

Iövermorgon är det lön! Tjoho. Fan vad jag ska shoppa då.

Skojade bara fuckheads, jag måste ju spara pengar. Får försöka hänga på mig ett par pärlörhängen och classa runt mig ändå. Eller bara glassa. Känns ju likt mig. Frossa i glass osv. HEjdå.

Kommentarer

  • miss katie camoile säger:

    hahhaha skön.typ.

    2012-05-24 | 01:38:31

Kommentera inlägget här: