bloggenjosse

den heliga tiden kan starta

Kategori: Allmänt

Jag talar förstås om det Stora PepparkaksFrosseriet. Jösses. Har förstås redan tjuvstartat. Ätit mig igenom ballerinapepparkakor, annas, kung oscars, gillepepparkakor och anser ändå inte att traditionen är officellt "öppnad" än. Har försökt vara lite sansad men det är svårt för fyyyyyfan vad pepparkakor är GOTT.  
 
Hos Ullis glömde jag bort ett tag att kung oscarpepparkakorna var en present till henne så jag åt upp minst halva paketet på eget bevåg haha. Sen satt jag skamset med handen i gillepepperkakeburken resten av tiden. 
 
Ska testa eldorados också, glömt hur de smakar. Gille var fö ingen hit kan jag meddela! Annas placerar sig snäppet under kung oscar som änsålänge är just kung men vi får se vad göteborgskex kan bidra med förutom balleringaeländet (som gäckade mig fram till maj förra året). 
 
Hej företag! Skicka provex hit! Eller spons. Jag kan ge bra recensioner. Hehe. 
 
Åh vad jag älskar pepparkakor. Jag ska begravas i en pepparkaksgrav kvävd i pepparkakssmulor. Jag ska äta tills jag dör. 
 
Snart är det beach -13. 
 
hehe...bara så ni fattar grejen

Kommentarer

  • Sofia säger:

    HAHAHA "Gille var fö ingen hit kan jag meddela!" - var det därför du provsmakade så många? :P

    Bilden <3

    2012-11-27 | 19:42:38
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här: