bloggenjosse

det är något bortom bergen

Kategori: Allmänt

åååh seriously you guys. Mår fett dåligt. Typ ont i halsen och sjukt seg i huvudet och kroppen. Undrar om det är ett bakistillstånd eller om jag faktiskt håller på att bli sjuk. Ska ju jobba hela nästa vecka!! Fast först ska jag imorrn till akalla bilmotor lalalavaddetnuheter och lämna in bilen för service. Har inte fått enough cash så jag måste antagligen ligga ute med 2000 spänn också. ÖÖÖHHHH. 
 
Idag var jag på djursan och var (rätt seg) hästskötare åt Emelie. Mina strålande insatser (och lite Emelies) ledde till att hon blev sjätteplacerad. Mycket bra. När jag var klar vid tolv missade jag precis bussen hem vilket kanske var lika bra eftersom jag såg ut som världens lantis, ful huvtröja, ett par smutsiga hollistertajts och gummistövlar som var en storlek för stora (plus jätteleriga). Min uppsyn var väl inte den bästa. Så jag gick hem. Och passade på att fota lite:
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem från tävlingen däckade jag nästan direkt. Var så himla himla trött seg och slut i kroppen. Vaknade typ fyra timmar senare med p4 dans i bakgrunden (som sedan gick över till da capo där de spelar önskelåtar från 20- till 50talet). Tycker det är lite mysigt att lyssna på såna program, speciellt när man känner sig lite mosig. En knastrig inspelning med nån glättig röst till stråkarrangemang som sjunger om saker Nicki Minaj aldrig skulle komma på att sjunga om. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: