bloggenjosse

hej jag är flexibel

Kategori: Allmänt

Jaha! Här sitter jag på min röv, klockan är fyra men jag sitter inte på nån jävla gondol utan i min ungkarlslya och ugglar!!! Hur kommer det sig då?? WELL
 
Moster hade migrän
Mormors man var dålig i magen
 
RÅDJURSSADEL BYEBYE
 
får väl nöja mig med ryska kaviaren från igår till middag............ :((((
 
Sen är det förstås tråkigt att än en gång inte kunna fira mormors födelsedag. Faktum är att vi redan skjutit upp det här tillfället från förra helgen eftersom mormor var sjuk då (plus att Barbro dog ju då). Så det är trist att inte kunna ta tag i det! Kanske ska bjuda ut mormor på nån fika i veckan. 
 
Så nu får vi se om kvällen blir alls som planerat?? Under tiden ska jag rita Miranda Kerr. Min nya role model och inspiratör!! Har alltid kollat lite snett på henne för hennes flashiga modellbilder som mer liknar något från scandal beauties arkiv, men nu såg jag en intervju med henne där hon lite i förbifarten nämnde hennes chubby cheeks, och då slog det mig att ja det har hon banne mig! Precis som jag!! 
 
Alltså 1 del avklarad, nu är det bara resten av kroppen som ska fixas så blir jag som henne sen! 
 
Medan jag väntar på att smärre mirakel inträffar ska jag rita av henne. 
 
 
tänkte mig den här bilden, wish me luck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: