bloggenjosse

"its safe because my dad made the programs!!"

Kategori: Allmänt

Alltså... jag är lite konfunderad. Gjorde plankan i en minut i förrgår, första gången på jag vet inte hur länge. Då var det tungt som fan redan efter tjugo sekunder. Vill man uppleva en lång minut gör man plankan helt enkelt!! Men idag när jag gjorde plankan igen kändes det inte riktigt förrän efter 40 sek, och trots att jag stod i en minut sen kändes det som jag hade pallat lite till, om man ska pressa sig själv totalt. 
 
Är inte det konstigt? Gjorde jag något fel idag kanske? Eller kan man förbättra sig såpass så snabbt? 
 
Är sepetrött annars. Vill fan bara sova på en gång. Jobbade från sju imorse på posten, slutade visserligen tre men ändååååååå.... måste förbereda morgondagen innan jag får sova först. Och tvätta ur mitt hår!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: