bloggenjosse

luckiest girl on the planet

Kategori: Allmänt

Det tog sin lilla tid att ta sig ut på promenaden. Först var jag tvungen att spegla mig ett tag, klä på mig promenadkläder, spegla mig ännu mer, spela lite gitarr, kolla facebook, mer gitarr, spegling osv osv osv. Så när jag väl kom ut var det nästan mörkt. Eftersom promenaden ändå mest var en ursäkt för att gå till mörby och handla naturgodis blev det inte en så jättelång promenad, typ 40 min längs vattnet. 
 
Men det var skönt ändå! Jag pausade lite vid badberget och tittade ut över vattnet. Sen stod jag där och famlade lite  efter konkreta saker jag skulle vilja göra/ta tag i. När känslorna flödar och man lyssnar på musik blir det ofta att jag får massa idéer, ofta kreativa och 96% är sånt jag bara känner för i fem minuter. Det gäller att rensa ut det man vill och sen ta tag i det på riktigt! 
 
Nu ska vi ha middag strax för några av päronas kompisar. Och jag ska uggla på mitt rum hela tiden. När man inte har några speciella planer med någon för kvällen utan spenderar den själv medan vi har gäster här blir det nästan att man skäms för att man verkar vara världens foreveraloner som inte har ett liv... hatar det! Faktiskt har jag massa grejer jag behöver göra och jag ska inte behöva hävda mig inför andra! 
 
Gud vad jag inte kan formulera mig idag blähäww

Kommentarer


Kommentera inlägget här: