bloggenjosse

nersnorade brev

Kategori: Allmänt

Eller, så illa är det kanske inte. Eller? Äh. I vilket fall har jag blivit mycket sämre. Igår var jag visserligen väldigt mosig men idag har det varit katastrof ungefär. Trots det tyckte jag att jag kände mig bättre än igår, och den känslan varade till halv tio ungefär då tröttheten plus sjukheten slog på alla cylindrar. ÖÖHHHH. 
 
Tänker inte köra massa dravel om vilka symtom jag har osv (HOSTA SNUVIG SNORIG ÄCklig SVULLEN MOSIG I HUVUDET ONT I HALSEN FYFAN SKJUT MIG) men jag kan ju säga så mycket som att jag ska lägga mig med två alvedon som sällskap så fort jag puffat klart nu. 
 
Ska ju jobba imorrn igen. De på jobbet ville att jag skulle gå hem så fort jag var klar med rundan (hade fått stå och sortera annars eftersom jag var TIDIG igen) och för första gången protesterade jag inte utan kände mig mer som att bojor lossats från min hals typ. Och jag blev nästan lite rörd och tårögd samt att min självömkanskurva peakade spikrakt uppåt när ena coachen sa "och SOV ordentligt nu, du verkar faktiskt ganska sjuk". AAAWWW.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: