bloggenjosse

shine bright like a diamond

Kategori: Allmänt

Har spenderat helgen hos Ullis i Uppsala i sällskap med Sofia! Jättemysigt, trots tråkigt väder men det kanske var lika bra? Jag såg dock till att avfärden blev lite strulig genom att glömma min plånbok hemma i bilen vilket jag kom på när jag satt i tunnelbanan till centralen. Så vi fick ta ett senare tåg till Uppsala men lika glada för det var vi typ!

Efter en festlig fredag med bland annat racecykling (av mig), singstarvrål (av mig) och popstjärnedrömmar när jag sjöng diamonds av rihanna stup i kvarten blev det lat lördag och vi kollade typ på tv hela dagen. Eller ullis laptop snarare. Har nästan liggsår hehe. Mycket skönt att inte behöva aktivera sig annat än när det skulle lagas mat osv. 
 
Idag kom vi knappt hem pga olyckshändelse vid tågspåret (misstänker put :( ) så vi fick ta taxi till väsby som förhoppningsvis täcks av resegarantin. 
 
En tokig helg i en tokig stad helt enkelt! Tog med mig kameran för en gångs skull också! Blev tyvärr inte så många bilder,
 
 
färdmedlet no 1! 
 
 
det fanns björkar även i uppsala 
 
Ullis och sofia demonstrerar mysteriet på greveholm-päronens fula dans till min stora förtret! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: